PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY ÚVODNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKY KRAJ ZLINSKY KRAJ OLOMOUCKY KRAJ JIHOMORAVSKY KRAJ PARDUBICKY KRAJ KRALOVEHRADECKY KRAJ LIBERECKY KRAJ VYSOCINA PRAHA STREDOCESKY KRAJ USTECKY KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKY KRAJ KARLOVARSKY KRAJ FOLKLORNÍ SDRUZENÍ ČESKÉ REPUBLIKY CESKY ROZHLAS BESKYDY-VALASSKO SLEZSKA HARTA CZECH TOURISM
Thursday 23.05.2024
Search
  Search centre
Czech Republic Index
BASIC INFORMATION
  Basic facts about Czech Republic
The best of Czech
Regions in Czech Republic
Tourist regions
Turistické oblasti
Towns and municipalities
Euroregions
Microregions and associations
Picturesque regions
ACTUALITIES AND EVENTS
  Actualities
Action databank
Folk activities and festivals
Tourist activities
PRAGUE - HEART OF EUROPE
  City of PRAGUE
Prague information centres
Calendar of activities in Prague
Balneology
  Spas
Health insurance
Congress Tourism
  Exhibitions and exhibition grounds
Congress centres
Exhibitions and promotion
Congresses and conferences
Fairs and exhibitions
Tourism and leisure time
  Information centres
Culture and entertainment
UNESCO sights
Sights and architecture
Ecclesiastical monuments
Castles and chateaux
Active holiday
Hiking
Rural tourism
Cycling tourism
Water tourism and sports
Wine tourism
Sport and relaxation
Czech Tourists Club
Travel offices
Folklore and Traditions
  Folklorní sdružení
Folk ensembles
Folk festivals
Folk traditions and customs
Folk craft and products
Nature and its protection
  Biosférická rezervace UNESCO
Protected landscape areas
Natural points of interest
Caves and abysses
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Nature trails
Accommodation & dining
  Car-camping, camping site
Hotels, Boarding houses
Chaty a chalupy
Recreation areas
Further accommodation
Restaurants
Příjemné posezení
Gastronomic specialities
Commerce and services
  Services for motorists
Shopping centres
BUSINESS PROMOTION
  Investment opportunities
Financial sector and insurance
Properties for sale
Industrial production
Food production
Království perníku

Informační hlasová schránka - rozšíření služeb klientům

ŠPINDLERŮV MLÝN. Turistické informační centrum ve Špindlerově Mlýně je pro provozovatele telefonní informační linky která umožňuje získávat informace o Špindlerově Mlýně 24 hodin denně pomocí tlačítkového telefonu s tónovou volbou.
Hlasová schránka obsahuje jednak základní informace dlouhodobějšího charakteru o historii Špindlerova Mlýna, poloze a dopravní dostupnosti, možnostech kulturních i společenských aktivit, dále pak aktuální informace (dle potřeby denně obměňované), o počasí, provozu lyžařských zařízení, stavu sjezdovek, obsazenosti parkovišť a dopravní situaci na místních komunikacích.
Hlasová schránka je členěna do struktury "stromu”, kde je v úvodu nabídnuta volba jazyka (ČJ, NJ, AJ), následně pak tematické okruhy informací:
  • Aktuální informace,
  • Obecné informace a historie města,
  • Zimní, letní aktivity,
  • Služby a zábava.
  • Ubytování ve Špindlerově Mlýně s možností (je-li voláno z faxového přístroje) získat faxový přehled ubytovacích zařízení: hotelů, penzionů, ubytování v soukromí i turistických ubytovnách, autokempů včetně kontaktů.
Zřízení informační hlasové schránky je kvalitativním i kvantitativním rozšířením služeb, které přináší výhody klientům turistických informačních center - dostupnost služby 24 hodin denně i pro více telefonních účastníků, možnost efektivního získávání informací včetně faxového seznamu ubytovacích zařízení - tak provozovateli - snížení zátěže pracovníků turistického informačního střediska při rutinním zodpovídání telefonických dotazů. Zbývá více prostoru pro práci s klienty v přímém styku. Sníží se náklady i pracovního času na rozesílání "ubytovacích katalogů”.
Součástí služby pro provozovatele je výkaz o provozu linky, který poskytne dokonalý přehled, o které informace byl největší zájem a mnoho dalších statistik včetně časových.
Na základě těchto údajů je možno operativně modifikovat strukturu poskytovaných informací dle zájmu klientů.
Zřízení infolinky předcházela důkladná příprava spočívající ve zpracování podkladů pro jednotlivé okruhy informací včetně jejich logického členění pro namluvení profesionálními "spákry” (v cizojazyčných verzích rodilými mluvčími) a zejména v široké propagaci této nové služby, což je déletrvající úkol.
Dosavadní provoz informační hlasové schránky lze na základě zpětné vazby (výkazů o provozu) hodnotit jednoznačně pozitivně. Zájem o tuto službu má vzestupnou tendenci. Nejpožadovanějšími jsou aktuální informace ve všech jazykových verzích. Zaujala-li vás tato možnost získávání informací, vytočte telefonní číslo
Po poslechu informací o Špindlerově Mlýně bychom uvítali vaše postřehy a připomínky, které bychom využili k dalšímu zkvalitňování našich služeb.

Ota Černý

Poznámka:Vyzkoušela jsem si na uvedené číslo zavolat. Informace byla perfektní. Momentálně bylo tři pod nulou, zataženo, na hřebenech 210 cm sněhu, ve městě 130 cm, vleky v provozu atd. Mně osobně takovýto druh informace plně vyhovoval.

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 15.03.1999
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VELETRHY
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA