PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY ÚVODNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKY KRAJ ZLINSKY KRAJ OLOMOUCKY KRAJ JIHOMORAVSKY KRAJ PARDUBICKY KRAJ KRALOVEHRADECKY KRAJ LIBERECKY KRAJ VYSOCINA PRAHA STREDOCESKY KRAJ USTECKY KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKY KRAJ KARLOVARSKY KRAJ FOLKLORNÍ SDRUZENÍ ČESKÉ REPUBLIKY CESKY ROZHLAS BESKYDY-VALASSKO SLEZSKA HARTA CZECH TOURISM
Jeudi 23.05.2024
Recherche
  Centre de recherche
Indice de la République Tcheque
INFOS DE BASE
  Infos de base sur la Tchéquie
Le meilleur de la Tchéquie
Régions en Tchéquie
Régions touristiques
Turistické oblasti
Villes et municipalités
Eurorégions
Microrégions et associations
Régions pittoresques
ACTUALITÉS ET ACTIVITÉS
  Actualités et nouvelles
Databanque des activités
Activités folkloriques et festivals
Activités touristiques
PRAGUE - COEUR D´EUROPE
  La ville de PRAGUE
Centres d´accueil de Prague
Calendrier d´activités a Prague
Thermalisme
  Stations balnéaires
Assurance-maladie
Tourisme de congres
  Expositions et parcs des expositions
Centres de congres
Organisation des expositions et promotion
Congres et conférences
Foires et expositions
Tourisme et loisir
  Centres d´accueil
Culture et divertissement
Monuments de l´UNESCO
Monuments et architecture
Monuments ecclesiastiques
Châteaux-forts et châteaux
Vacances actives
Tourisme pédestre
Agrotourisme
Cyclotourisme
Aquatourisme et sports
Tourisme du vin
Sport et relaxation
Club des touristes tcheques
Agences de voyages
Folklore et Traditions
  Folklorní sdružení
Ensembles folkloriques
Festivals folkloriques
Traditions folkloriques et coutumes
Métiers traditionels et produits
Nature et sa protection
  Biosférická rezervace UNESCO
Sites classés
Přírodni zajímavosti
Grottes et abysses
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Sentiers touristiques
Hébergement et alimentation
  Terrain de camping, campement
Hotels, Pensions
Chaty a chalupy
Résidences de vacances
Autre hébergement
Restaurants
Příjemné posezení
Specialités gastronomiques
Commerce et services
  Services pour automobilistes
Centres d´achats
PROMOTION DE L´ENTREPRISE
  Occasions d´investissement
Secteur financier et l´assurance
Immobiliers a vendre
Production industrielle
Production alimentaire
Království perníku

Informační hlasová schránka - rozšíření služeb klientům

ŠPINDLERŮV MLÝN. Turistické informační centrum ve Špindlerově Mlýně je pro provozovatele telefonní informační linky která umožňuje získávat informace o Špindlerově Mlýně 24 hodin denně pomocí tlačítkového telefonu s tónovou volbou.
Hlasová schránka obsahuje jednak základní informace dlouhodobějšího charakteru o historii Špindlerova Mlýna, poloze a dopravní dostupnosti, možnostech kulturních i společenských aktivit, dále pak aktuální informace (dle potřeby denně obměňované), o počasí, provozu lyžařských zařízení, stavu sjezdovek, obsazenosti parkovišť a dopravní situaci na místních komunikacích.
Hlasová schránka je členěna do struktury "stromu”, kde je v úvodu nabídnuta volba jazyka (ČJ, NJ, AJ), následně pak tematické okruhy informací:
  • Aktuální informace,
  • Obecné informace a historie města,
  • Zimní, letní aktivity,
  • Služby a zábava.
  • Ubytování ve Špindlerově Mlýně s možností (je-li voláno z faxového přístroje) získat faxový přehled ubytovacích zařízení: hotelů, penzionů, ubytování v soukromí i turistických ubytovnách, autokempů včetně kontaktů.
Zřízení informační hlasové schránky je kvalitativním i kvantitativním rozšířením služeb, které přináší výhody klientům turistických informačních center - dostupnost služby 24 hodin denně i pro více telefonních účastníků, možnost efektivního získávání informací včetně faxového seznamu ubytovacích zařízení - tak provozovateli - snížení zátěže pracovníků turistického informačního střediska při rutinním zodpovídání telefonických dotazů. Zbývá více prostoru pro práci s klienty v přímém styku. Sníží se náklady i pracovního času na rozesílání "ubytovacích katalogů”.
Součástí služby pro provozovatele je výkaz o provozu linky, který poskytne dokonalý přehled, o které informace byl největší zájem a mnoho dalších statistik včetně časových.
Na základě těchto údajů je možno operativně modifikovat strukturu poskytovaných informací dle zájmu klientů.
Zřízení infolinky předcházela důkladná příprava spočívající ve zpracování podkladů pro jednotlivé okruhy informací včetně jejich logického členění pro namluvení profesionálními "spákry” (v cizojazyčných verzích rodilými mluvčími) a zejména v široké propagaci této nové služby, což je déletrvající úkol.
Dosavadní provoz informační hlasové schránky lze na základě zpětné vazby (výkazů o provozu) hodnotit jednoznačně pozitivně. Zájem o tuto službu má vzestupnou tendenci. Nejpožadovanějšími jsou aktuální informace ve všech jazykových verzích. Zaujala-li vás tato možnost získávání informací, vytočte telefonní číslo
Po poslechu informací o Špindlerově Mlýně bychom uvítali vaše postřehy a připomínky, které bychom využili k dalšímu zkvalitňování našich služeb.

Ota Černý

Poznámka:Vyzkoušela jsem si na uvedené číslo zavolat. Informace byla perfektní. Momentálně bylo tři pod nulou, zataženo, na hřebenech 210 cm sněhu, ve městě 130 cm, vleky v provozu atd. Mně osobně takovýto druh informace plně vyhovoval.

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 15.03.1999
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VELETRHY
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA